Hoşgeldiniz CDTurks Türkiye'nin Crossdresser Ailesi

Türkiye'nin En Büyük Crossdresser Topluluğu olan forum sitemize hoşgeldiniz. Cdturks alternatif sitelerin haricine, cinsellik temasından uzak, bilgi alışverişi ve yardımlaşma üzerine kurulu bir ortamdır. Burada cinsel partner arayışı kesinlikle ve kesinlikte yasaktır. 2015 yılından bugüne kadar hizmet vermekte olduğumuz topluluğa sizde bize katılmak istemezmisiniz ?

Fotoğraf Paylaş

Sende çekmiş olduğun fotoğraflarları bizimle paylaşmak istemisin ?

Makyaj Tavsiyesi

Makyaj tavsiyelerine göz atmak veya bizimle paylaşmak istermisin ?

İletişime Geç

Forumla alakalı bir sorun mu var ? Hemen bizimle iletişime geç.

Shakespeare ve Crossdressing

aleyna

aleyna

Trans Kadın
Mesajlar
768
Tepkime puanı
3,081
Konum
✈ 25.000 ft.
Meslek
kabin görevlisi
Shakespeare ve Crossdressing

Elizabeth'in İngilteresi ve Shakespeare'in Kadınları
(Kraliçe Elizabeth I Dönemi, 1558 – 1603)

İngiltere'de Crossdressing'in Kısa Tarihçesi





Shakespeare’in orijinal oyunlarının yalnızca otuz sekizi bugün hayatta kalabilmiştir. Bu otuz sekiz oyundan, yedi tanesi Crossdressing karakterlidir: Venedik Taciri, Size Nasıl Geliyorsa, On İkinci Gece, Cymbeline, Verona’lı İki Beyzade, Huysuz Kız ve Windsor’un Şen Kadınları.

Çoğu zaman erkek giyimi ve tavırları benimseyen bir kadın karakteriydi ve genellikle koruma için giyinirlerdi, çünkü bir kadının Shakespeare’in zamanında yalnız seyahat etmesi güvenli değildi. Bu karakterler erkek ve kadın arasında bir tür üçüncü cinsiyet kategorisinde var olma eğilimindeydiler.

Onikinci Gece'de, Viola (kardeşi Sebastian gibi çapraz giyiniyordu) hem Olivia (bir kadın) hem de Duke Orsino (bir erkek) için arzu nesnesine dönüşüyordu, çünkü ortalama bir erkekten daha duyarlı, sezgisel ve anlayışlıydı. Benzer şekilde, erkek-dişil çapraz giyimli kahramanlar genellikle “ideal kadınlar” olarak görülürdü, çünkü ortalama bir kadından daha dayanıklı, daha güçlü ve daha kararlı oldukları düşünülürdü.

Her şeye başka bir karışıklık katmanı eklemek için şimdi esas konuya gelelim; Kadınların Elizabeth'in İngilteresinde sahneye çıkmasına izin verilmezdi. Erkekler her rolü oynardı. Öyleyse, düşünürseniz, bu çapraz karakterlerin her biri bir erkek gibi davranan bir kadın, bir kadın gibi davranan bir erkek olurdu.

Ayrıca, o tarihlerde, Molly Evleri, İngiltere'deki vecit olma halinin en uç noktada yaşandığı cinsel alt kültürün önemli bir parçası haline gelmişti. “Molly”, kadınsı erkek anlamında kullanılıyordu ve Molly Evleri'de sadece erkeklerin gittikleri genelevler anlamında. Bu kuruluşların patronlarının ve çalışanlarının tümü crossdresser idi ve burada çalışmalarından dolayı ile değilde, kadın taklidi yapmak amacı ile kadın kıyafeti giymek suçtu ve hep ciddi bir şekilde cezalandırılıyorlardı.

Bu iki olgu İngiltere'de Crossdresser'lik tarihinin toplumdaki başlangıcı kabul edilmektedir.



Fotoğraf: Anne Hathaway'ın New York Central Park Açık Hava Tiyatrosu sahnesinde Shakespeare'ın Onikinci Gece, Crossdresser olarak oynadığı, oyunundan.

* (Dünyanın en yüksek ücretli aktrislerinden biri, filmleri $6.8 milyar gelir yaptı ve Forbes Şöhret 100 listesinde yer alıyor. Lolipop Tiyatrosu Ağında. Toplumsal cinsiyet eşitliğini BM Kadınlar iyi niyet elçisi olarak savunuyor.)

Kaynak: Penny Arcade.


NY Post, Yayınlanma 26 Ekim 2014 | Güncellenme 9 Şubat 2018
 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
Üst